Ghid de carieră în arhitectură sau design interior
Ghid de carieră în arhitectură sau design interior:
Cum să te promovezi ca arhitect sau designer de interior liber-profesionist
Ghid de carieră în arhitectură sau design interior. Doriți să vă puteți comercializa ca arhitect sau designer de interior liber profesionist? Dacă da, atunci acest articol de blog este pentru tine. Vom aborda modul în care puteți face cunoscută afacerea dvs. și ne vom asigura că oamenii știu cine sunteți.
După ce ați pus la punct logistica afacerii dvs. de freelancing, este timpul să treceți la etapa de marketing. Trebuie să vă asigurați că sunteți ușor de găsit, iar atunci când oamenii vă găsesc, să le placă ceea ce văd. Prezentarea activității și a profilului tău într-o manieră profesională și atrăgătoare te va ajuta să câștigi noi clienți.
Prezența online
Este foarte important să ai o prezență in online puternică și depinde de tine cu ce platforme alegi să te implici. Este important ca oamenii să poată afla despre tine, despre ceea ce faci și să vadă exemple din munca ta, platforma roxanaid a fost creata special pentru promovarea proiectelor si implicit a ta ca arhitect. Pe langa promovarea proiectelor platforma te ajuta in cautarea produselor necesare.
Portofoliu
Stim cu toții cât de important este portofoliul. Dacă doriți să câștigați o lucrare, este esențial să le oferiți potențialilor clienți posibilitatea de a vă vedea munca și de a înțelege cum ați putea corespunde cerințelor lor. Există o serie de opțiuni de luat în considerare în cazul unui portofoliu online. În primul rând, platforma în sine: unde va fi găzduit portofoliul? Cum va fi găzduit și cum va fi vizualizat? Unde va avea cea mai mare expunere, în fața persoanelor potrivite?
Profilul Facebook/Instagram/LinkedIn
Aceste canale sunt un instrument puternic de relaționare între întreprinderi. Care vă oferă posibilitatea de a vă comunica expertiza și valoarea clienților potențiali. Pentru a profita la maximum de aceaste platforme, trebuie să vă gândiți cu atenție la modul în care vă configurați/actualizați profilul.
Nu uitați să includeți o imagine de profil și, în mod ideal, aceasta ar trebui să fie în concordanță cu orice imagine de profil pe care o aveți pe site-ul dvs. web sau în portofoliu. Asigurați-vă că aveți un aspect profesional, dar accesibil. Păstrați un fundal simplu, pentru a vă asigura că ieșiți în evidență. Acesta este vizualizat ca o miniatură mică pe desktop sau pe telefonul mobil. In mod ideal, ar trebui să ocupați aproximativ 50% din imaginea de ansamblu.
Nu neglijați fotografia de fundal. Aceasta este adesea lăsată goală, dar este o bună ocazie de a comunica mai multe despre dumneavoastră sau despre serviciile dumneavoastră. Ați putea folosi imaginea de fundal pentru a vă promova brandul, pentru a vă prezenta certificările, pentru a arăta o parte din munca dvs. sau o fotografie cu dvs. la locul de muncă.
Titlul de pe profilul dvs. este una dintre cele mai greu de scris. Numărul de caractere este destul de limitat, dar acesta este primul lucru pe care îl vor vedea conexiunile. Așa că trebuie să fie incisiv! Împărtășiți ceva mai mult decât titlul postului dvs., explicați ce faceți sau cum puteți ajuta. Ce vă face diferit?
O altă parte importantă a profilului este rezumatul „Despre”. Aceasta este șansa ta de a comunica potențialului tău client cu ce te ocupi și cum îl poți ajuta. Includeți cine sunt clienții dvs. ideali, cum îi puteți ajuta și de ce este importantă munca dvs.
Odată ce ați configurat totul, puteți face conexiuni. Puteți împărtăși conținut interesant și vă puteți implica în grupuri și discuții. Toate acestea necesită timp, dar este o modalitate excelentă de a intra în contact cu oamenii și de a găsi potențiale noi afaceri.
Blogging
Scrierea unui blog poate fi un instrument puternic pentru vizibilitatea online. Scrieți despre proiectele, experiența și informațiile utile pentru potențialii dumneavoastră clienți. Aveți întotdeauna în minte motivul pentru care scrieți. A avea un blog vă permite să vă distribuiți conținutul pe rețelele sociale, să vă țineți clienții la curent cu noutățile și să vă stimulați brandul personal.
Logo
Nu este necesar să creezi un logo ca freelancer, dar poți să o faci dacă dorești. Pentru rețelele de socializare este mai bine să folosiți ca imagine de profil un headshot decât un logo. Cu toate acestea, dacă ați creat un site web, ar putea fi bine să aveți un logo și un fel de design/marcă coerentă pe tot site-ul dvs.
Păstrați contactul / Cultivați clienții potențiali
Marketingul este un joc de lungă durată. Nu puteți publica câteva postări pe rețelele de socializare, să vă faceți câteva conexiuni pe LinkedIn și să vă așteptați ca munca să vină în avalanșă. Pur și simplu nu funcționează așa.
Păstrarea contactului cu conexiunile dvs. este o parte importantă a planului dvs. de marketing. Acest lucru se poate face prin ridicarea telefonului din când în când pentru a lua legătura cu clienții anteriori sau chiar cu clienții potențiali. Fiind proaspăt în mintea oamenilor înseamnă că, dacă au nevoie de un freelancer, prima persoană la care se vor gândi va fi dumneavoastră.
Fii un expert
Dacă sunteți specializat într-un anumit domeniu, clarificați acest lucru pentru potențialii dumneavoastră clienți. Dacă sunteți un expert în domeniul dumneavoastră, puteți lua în considerare posibilitatea de a fi autor invitat pe alte bloguri sau site-uri web. Contribuția la comunitate vă va ajuta să construiți noi conexiuni și să câștigați autoritate în domeniul dumneavoastră.
Obțineți recenzii și mărturii
Întrebați clienții existenți și precedenți dacă vă vor oferi o recenzie sau o mărturie. Puteți cere fie o recenzie scrisă pentru a o posta pe propriul site web, fie le puteți cere să vă ofere o recenzie pe Google sau un pilot de încredere. Indiferent ce alegeți, fiți consecvent, astfel încât să puteți acumula un număr de mărturii într-un singur loc. Recenziile bune le oferă clienților potențiali încrederea de a lucra cu dvs.
Cereți recomandări
Întrebați-vă clienții existenți dacă mai cunosc pe cineva pe care ați putea să îl ajutați. Cuvântul din gură în gură este, în esență, publicitate gratuită. Dacă oferiți un serviciu excelent clienților dvs. existenți, aceștia vor fi bucuroși să le spună prietenilor sau colegilor lor cât de bun sunteți. De obicei, recomandările din gură în gură sunt declanșate de o experiență grozavă a clientului, atunci când ceva depășește așteptările acestuia. Vă depășiți așteptările clienților și le oferiți o valoare deosebită? Dacă da, aceștia vor fi dornici să le spună și altora.
Concluzie
Nu este ușor să te promovezi ca arhitect sau designer de interior independent, mai ales că ești la început de drum. Cu timpul, însă, pe măsură ce vă creați relații și începeți să obțineți câțiva clienți obișnuiți, devine mai ușor. Este important să considerați partea de marketing a afacerii dvs. ca pe o sarcină cheie. Decât ca pe un gând secundar. Nu este necesar să faceți toate sarcinile pe care le-am enumerat aici, dar asigurați-vă că selectați câteva care sunt relevante pentru dumneavoastră și că vă angajați să lucrați la ele în mod regulat.
Daca va fost util articolul? Împărtășiți-l cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare!
Feedback-ul dvs. ne ajută să ne îmbunătățim.
No Comments