Suna +40 (726) 316 138
Luni- Vin 10:00-18:00
Sabinelor 117 Bucuresti
design birouri

Este designul birourilor atât de important și de ce?

Designul birourilor este considerat de către experții în marketing ca fiind fața companiei, deoarece este prima impresie care poate influența perspectivele de dezvoltare ulterioară a companiei și de noi clienți. Nu contează dacă este vorba de o întreagă clădire de birouri, ca o companie mare, sau de o cameră mică pentru o persoană care lucrează pe cont propriu – ceea ce contează este ca biroul să arate bine echipat pentru o muncă completă și confortabilă cu clienții.

Acesta este motivul pentru care un proiect bun de design birou, în mod ideal realizat de designeri profesioniști, este esențial. Este o greșeală să ne gândim la un proiect de design ca la o simplă aranjare a mobilierului într-un spațiu de birou; sarcinile sale sunt mult mai ample.

Fiecare detaliu trebuie să fie luat în considerare atunci când se proiectează un birou:

  • stil comun,
  • schema de culori,
  • zonarea camerelor,
  • iluminat, inclusiv amplasarea întrerupătoarelor și a prizelor,
  • finisarea pereților, tavanelor și podelelor,
  • amenajarea posturilor de lucru ale personalului,
  • dispunerea echipamentelor și a mobilierului,
  • elemente decorative, amenajări peisagistice etc.

Cu toate acestea, nu toate întreprinderile mici și mijlocii își pot permite să cheltuiască bani pentru designeri profesioniști. În acest caz, ar trebui să se uite la proiectele de design existente, dintre care există un număr mare pe internet, astfel încât să poată alege din conceptele gata făcute o opțiune potrivită pentru situația lor. Chiar și un birou de 10-15 mp poate, cu o abordare corectă, să dea impresia unei afaceri bine stabilite și serioase.

Zonarea

Zonarea spațiului de birouri este determinată de mărimea sediului companiei, care uneori ocupă mai multe etaje.

Recepție

În companiile mari, există de obicei o zonă de recepție, care este primul punct de intrare pentru vizitatori. De obicei, există un birou de recepție și o zonă de așteptare cu canapele și fotolii confortabile, o măsuță de cafea cu broșuri și alte produse promoționale ale companiei; elementele de design, cum ar fi acvariile, au devenit, de asemenea, la modă în zona de recepție.

Birouri

Managerii de la diferite niveluri au propriul birou, iar cu cât este mai mare rangul managerului, cu atât mobilierul este mai solid, de preferință din lemn natural. Designul biroului este menit să creeze o impresie de respectabilitate și statut atât pentru proprietar, cât și pentru companie în ansamblu.

Nu este neobișnuit ca vânzările, contabilitatea, transportul etc. să fie găzduite în birouri separate. Mobilierul acestora este de obicei mai modest, dar trebuie să fie dotat în funcție de specificul serviciului respectiv, de exemplu, cu dulapuri comode de arhivare, dulapuri pentru dosare etc.

Zona de întâlnire

Aici au loc întâlnirile, discuțiile de afaceri cu partenerii de afaceri și problemele de lucru cu personalul. Pentru a evita scurgerile de informații, aceste camere sunt de obicei închise. Designul birourilor acestora ar trebui să reflecte, de asemenea, statutul companiei, adică ar trebui să fie nu doar confortabil, ci și respectabil.

Zona de lucru

Designul birourilor de lucru este destinată personalului. Două tendințe principale prevalează în proiectarea sa:

  • fie este o cameră deschisă cu posturi de lucru pentru angajați,
  • fie este împărțită în zone separate cu posturi de lucru, folosind pereți despărțitori din plăci de gips-carton care nu ajung până la tavan.

Această zonare creează cele mai favorabile condiții de lucru, astfel încât angajații să nu fie distrași.

Zona de recreere

Chiar și într-un birou mic, este recomandabil să existe o zonă de relaxare dotată cu canapele, fotolii și o masă. Unde angajații pot mânca, bea ceai sau cafea, se pot relaxa și se pot destinde în timpul pauzelor.

No Comments

Post a Comment